Succes in specialisme: BVR Zonwering in Nieuwegein

15 March 2019

Al 50 jaar lang is BVR Zonwering een absolute autoriteit op het gebied van zonwering en garagedeuren in de regio Utrecht. Sinds 2013 wordt het bedrijf gerund door Bert Ruiter – en niet zonder succes: “Klanten zeggen vaak dat het nog mooier is dan ze verwachtten”. Reden genoeg om eens langs te gaan bij het gestaag groeiende bedrijf en Ruiter te vragen naar het geheim van zijn succes en zijn samenwerking met MKB ClickService.

Zoals ‘t heurt

U kent het vast: u geniet de hele dag volop van de zon, maar als u binnen zit is dat felle licht toch wat hinderlijk. U kunt bijvoorbeeld de televisie niet meer goed zien of de temperatuur is onaangenaam hoog geworden. Zonwering is een bekende manier om dergelijke ongemakkelijkheden te voorkomen. Maar er is zo veel meer op de markt dan een simpel scherm of rolluik. BVR Zonwering is een absolute specialist waar u terecht kunt voor een prachtig, hoogwaardig product op maat.

De slogan van het bedrijf luidt “Eindeloos genieten, zoals ’t heurt”. Dat betekent dat u bij BVR Zonwering kunt rekenen op ouderwets degelijke kwaliteit. Er zijn goedkopere spelers op de markt, daar is eigenaar Bert Ruiter eerlijk in, maar de kwaliteit is eigenlijk niet vergelijkbaar: “Een buitenjaloezie met geavanceerde mechaniek is een investering. Maar dan kan de klant er ook op rekenen dat de kwaliteit zo goed is dat het product, mits goed onderhouden, een leven meegaat. Dat kun je met een goedkoper product natuurlijk niet garanderen,” aldus Ruiter.

Noodzakelijk voor een succesvol resultaat is bovendien maatwerk. Ruiter legt uit: “Wij besteden veel tijd en aandacht aan het geven van een goed advies op maat. Zo weet de klant goed wat er mogelijk is en is de kans het grootst dat hij of zij echt het beste koopt. Want dat is waar wij voor gaan: het beste.”

Luxe comfort

De eerder genoemde buitenjaloezie is een specialisme van BVR Zonwering. Het voordeel van dit systeem is dat u zonlicht en warmte echt buiten houdt, zonder een gesloten scherm voor het raam te hebben. Van buiten gezien hebben de buitenjaloezieën een elegante, luxe uitstraling. “Dit is voor particulieren nog niet zo’n bekend product, maar ik maak mensen er graag bekend mee. Het is de ultieme combinatie van comfort en een mooie uitstraling,” legt Ruiter uit.

Een stijgende lijn

Sinds de start van de Ads-campagne in maart 2018 liepen de aanvragen in grote getale binnen. Er verschenen destijds ook reclamespotjes over BVR Zonwering op tv en de radio, maar die heeft Ruiter dankzij het succes van de samenwerking met MKB ClickService stop kunnen zetten. Een goed teken!

Om de positieve lijn door te zetten gaan wij samen met Ruiter en zijn team aan de slag met het optimaliseren van de campagne. Zo blijft het een samenwerking om trots op te zijn.

Door: Babette Straus, Copywriter