Uw vertrouwde aanspreekpunt: accountmanager Saloua

06 March 2019

Bij MKB ClickService heeft u niet alleen een persoonlijke projectbeheerder die uw website en campagne in de gaten houdt, maar ook een persoonlijke accountmanager met wie u alles kunt bespreken. Eén van deze accountmanagers is Saloua (24), al meer dan 3 jaar het vertrouwde aanspreekpunt voor veel van onze klanten. Aanpassingen, vragen over de statistieken, een financieel vraagstuk – Saloua is uw luisterend oor en zorgt dat alles geregeld wordt.

Echt op haar plekje

De dag begint altijd met een kopje thee – “Of koffie, in ieder geval een lekker bakkie!” – voordat Saloua haar mailbox opent en aan haar to-do-list begint. En die lijst kan allerlei taken omvatten. “Vragen van klanten, evaluaties, welkomstbellen, interne mailtjes… Ook bel ik klanten om de resultaten te overlopen, inclusief Facebook-statistieken tegenwoordig.”

Elke dag ziet er dus net even anders uit. Die diversiteit houdt het juist zo leuk! Het is dan ook geen verrassing dat Saloua echt op haar plekje zit op de klantenservice. Samen met haar collega’s op de afdeling vormt ze een hecht team en door de jaren heen heeft ze er van alles en nog wat bijgeleerd. “Ik vind het hartstikke leuk, het is echt mijn dingetje!”

Alles naar wens?

Er is elke dag afwisseling en plezier, hoewel sommige dingen hetzelfde blijven. Iedere zoveel maanden neemt Saloua contact op met haar klanten om de statistieken door te nemen. Al onze klanten hebben zelf inzicht in deze statistieken via de klantomgeving en krijgen bovendien elke maand een overzicht toegestuurd. Toch merkt Saloua dat de meesten het persoonlijke contact prettig vinden. Als accountmanager kan zij namelijk alle nodige uitleg geven.

Onze klanten zijn allemaal ondernemers die gespecialiseerd zijn in hun eigen vak. Vaak schiet het er gewoonweg even bij in om de statistieken te bekijken of weten ze niet precies wat die termen nou allemaal betekenen. Saloua kan dan duidelijkheid scheppen. “Ik zit er de hele dag in, in die statistieken. Voor mij is het heel makkelijk, ik weet precies wat het inhoudt,” zo vertelt zij.

Mocht er tijdens dit periodieke gesprek blijken dat iets niet goed loopt of iets niet helemaal naar wens is, dan overlegt Saloua namens de klant met de projectbeheerder. Zo kunnen verbeterpunten snel gerealiseerd worden voor een beter resultaat!

Een vast contactpersoon

Net als de projectbeheerders hebben ook de accountmanagers een eigen klantenportefeuille. Wanneer u naar MKB ClickService belt, spreekt u altijd iemand die op de hoogte is van uw dossier. “Je hebt toch helemaal geen zin om het bij allemaal verschillende mensen neer te leggen? Elke keer als je belt moet je weer opnieuw je verhaal doen! Nu als ze mij bellen, weet ik precies waar het over gaat. Ik ken bijna al mijn klanten, nagenoeg alles wat ik heb behandeld weet ik nog.” Een hechte relatie maakt het natuurlijk een stuk makkelijker en prettiger communiceren.

Dat is ook precies waar Saloua veel voldoening uit haalt. “Ik vind het echt heel leuk om te horen als klanten zeggen ‘ik ben zo blij met jullie, fijn dat jullie zo meedenken’. Veel klanten bedanken er zelfs voor. Vorige week sprak ik toevallig een klant die zei ‘ik ben zo blij – vanaf het begin ben jij al mijn vaste contactpersoon. We blijven lekker samen zo, hè?’. Dat is super om te horen!”

U hoort het: met vragen over uw contract, campagne, website en meer kunt u altijd bij uw accountmanager terecht via tel. 030 – 266 96 66. Saloua of een van haar collega’s helpt u met alle plezier verder.